Επιλέξτε τρόφιμα ολικής άλεσης

Οι υδατάνθρακες αποτελούν βασικό μέρος της ημερήσιας διατροφής μας, καθώς τροφοδοτούν τον οργανισμό μας με την απαραίτητη ενέργεια. Η ποιότητα όμως των υδατανθράκων είναι σημαντική και αυτός είναι ο λόγος που οφείλουμε να δίνουμε προσοχή στις πηγές από τις οποίες τους λαμβάνουμε. Τα δημητριακά ολικής άλεσης είναι προτιμότερη διατροφική επιλογή σε σύγκριση με τα επεξεργασμένα, καθώς αποτελούν εξαιρετικές πηγές φυτικών ινών οι οποίες είναι απαραίτητες για τον οργανισμό μας.

Συγκεκριμένα οι φυτικές ίνες βοηθούν στη ρύθμιση της χοληστερόλης μειώνοντας τον κίνδυνο για καρδιακά νοσήματα, εγκεφαλικό, παχυσαρκία και διαβήτη τύπου 2, ενώ δημιουργούν και ένα αίσθημα κορεσμού με αποτέλεσμα να τρώμε λιγότερο. Επιπλέον τα τρόφιμα ολικής άλεσης προσφέρουν απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, όπως η θειαμίνη (Βιταμίνη Β1), η ριβοφλαβίνη (Βιταμίνη Β2), νιασίνη (Βιταμίνη Β3), φυλλικό οξύ (Βιταμίνη Β9), σίδηρο, μαγνήσιο και σελήνιο. Αντί λοιπόν για το κλασικό άσπρο ψωμί, το λευκό ρύζι, τις πατάτες και τα δημητριακά πρωινού με ζάχαρη προτιμήστε ψωμί και μακαρόνια ολικής άλεσης, καστανό ρύζι, πλιγούρι και βρώμη.