Καταναλώστε περισσότερα φρούτα & λαχανικά

Γενικά συνιστάται η κατανάλωση τουλάχιστον πέντε μερίδων φρούτων και λαχανικών καθημερινά, αλλά το σημαντικό είναι να αρχίσετε να εντάσσετε αυτή την κατηγορία τροφίμων πιο συστηματικά στη διατροφή σας χωρίς να αγχώνεστε και να “μετράτε”. Η αλήθεια είναι ότι μπορείτε με απλές αλλαγές ή προσθήκες στα γεύματά σας να το καταφέρετε εύκολα και κυρίως να απολαύσετε γευστικά το αποτέλεσμα.

Προσθέστε μια φρέσκια μπανάνα στο μπολ με τα δημητριακά σας το πρωί, προτιμήστε ένα φρούτο για το δεκατιανό σας και προσθέστε τα αγαπημένα σας λαχανικά στο κυρίως γεύμα σας. Έχετε υπόψη ότι δεν έχει τόση σημασία αν τα λαχανικά και τα φρούτα είναι ωμά ή αν θα καταναλωθούν μόνα τους ή μαζί με άλλα τρόφιμα, ενώ οι χυμοί και τα smoothies καλό είναι να καταναλώνονται με μέτρο. Επίσης προτιμήστε φρούτα και λαχανικά εποχής.