Blog

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Food for Health Blog!

Στο blog μας μπορείτε να διαβάσετε για σύγχρονα θέματα διατροφής και υγείας τα οποία προσεγγίζουμε με βάση πάντα τα τελευταία επιστημονικά δεδομένα. Ταυτόχρονα όμως φροντίζουμε να αναλύουμε κάθε θέμα με όσο το δυνατόν πιο εύληπτο τρόπο, αποσκοπώντας σταθερά στη βέλτιστη και ευρύτερη δυνατή ενημέρωση των επισκεπτών μας.

Πότε χρειάζεστε συμπληρώματα διατροφής;

Πότε χρειάζεστε συμπληρώματα διατροφής;

Πολύς κόσμος συνηθίζει να λαμβάνει συμπληρώματα διατροφής πιστεύοντας ότι έτσι θα βελτιώσει την υγεία του, χωρίς να έχει συμβουλευτεί προηγουμένως γιατρό ή διατροφολόγο. Συμπληρώματα βιταμινών, μετάλλων ή εκχυλίσματα βοτάνων θεωρούνται από πολλούς ότι συμβάλλουν στην αποτροπή ασθενειών, όπως αρθρίτιδα, οστεοπόρωση, μολύνσεις, προβλήματα του ανοσοποιητικού ακόμη και του κοινού κρυολογήματος.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τελικά, ‘Ναι’ ή ’Όχι’ στο αλάτι;

Τελικά, ‘Ναι’ ή ’Όχι’ στο αλάτι;

Το αλάτι, και συγκεκριμένα το νάτριο ως δομικό στοιχείο του αλατιού, αποτελεί απαραίτητο θρεπτικό συστατικό –σε σχετικά μικρές ποσότητες– το οποίο συμβάλλει στη ρύθμιση των επιπέδων των υγρών/νερού στα κύτταρα καθώς και στη σωστή λειτουργία του νευρομυϊκού συστήματος. Οι επίσημες διατροφικές οδηγίες για τις ΗΠΑ σήμερα υποδεικνύουν μία ποσότητα που δεν πρέπει να ξεπερνά τα 2,300 mg νατρίου (ισοδυναμεί περίπου σε 1 κ. γλυκού αλάτι) ημερησίως.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα oφέλη της Μεσογειακής διατροφής

Τα oφέλη της Μεσογειακής διατροφής

Η Μεσογειακή διατροφή, όπως έχει καθιερωθεί να ονομάζεται γενικά η παραδοσιακή διατροφή των χωρών της Μεσογείου, είναι πλέον γενικά αποδεκτό ότι αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή τόσο για τη διαχείριση του βάρους μας όσο και για την υγεία μας. Σύμφωνα με έρευνες, η Μεσογειακή διατροφή μειώνει τον κίνδυνο για διαβήτη, καρδιακές παθήσεις, καρκίνο, νευροεκφυλιστικές ασθένειες –όπως άνοια, Αλτσχάιμερ, Πάρκινσον– ενώ μπορεί να αυξήσει τη μακροζωία.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ