Διατροφή για Απώλεια Βάρους

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ

Διατροφή για Απώλεια Βάρους

Η

απώλεια βάρους μπορεί να αποτελεί επιθυμία και στόχο πολλών ανθρώπων, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως είναι κάτι που ενδείκνυται ιατρικά σε κάθε περίπτωση. Το πρώτο μέλημά μας είναι η επίτευξη ενός υγιούς βάρους, καθώς αυτό παίζει καθοριστικό ρόλο και για την καλή σας υγεία. Μια επιτυχημένη απώλεια βάρους εξαρτάται από δύο κρίσιμους παράγοντες: Ο πρώτος είναι ένα πρόγραμμα διατροφής και άσκησης που να ταιριάζει στον τρόπο ζωής, στα γούστα και στους στόχους σας.

Η καλύτερη διατροφή για απώλεια βάρους είναι αυτή που ωφελεί όλες τις λειτουργίες του οργανισμού και επίσης αυτή που μπορείτε να υιοθετήσετε για μεγάλο χρονικό διάστημα. Η διατροφή αυτή λοιπόν θα πρέπει να προσφέρει ποικίλες νόστιμες και υγιεινές επιλογές, να απαγορεύει πολύ λίγες τροφές και να μην απαιτεί μακροσκελείς ή ακριβές λίστες προμηθειών. Η Μεσογειακή Διατροφή είναι μία καλή προσέγγιση, καθώς περιλαμβάνει συνήθως: άφθονα φρούτα και λαχανικά, δημητριακά ολικής άλεσης, υγιεινά λιπαρά από ξηρούς καρπούς, ελαιόλαδο, άπαχη πρωτεΐνη από πουλερικά, ψάρια και όσπρια, μικρές ποσότητες κόκκινου & επεξεργασμένου κρέατος, μέτρια κατανάλωση κρασιού μαζί με το γεύμα. Η Μεσογειακή είναι μια αρκετά ευέλικτη διατροφή και οι άνθρωποι που την ακολουθούν τείνουν συνήθως να εμφανίζουν μικρότερα ποσοστά καρδιακών παθήσεων, διαβήτη, άνοιας και άλλων χρόνιων παθήσεων. Διαβάστε περισσότερα για την Μεσογειακή Διατροφή εδώ.